رحمانی مطرح كرد؛

استراتژی وجه تمایز مجموعه های فرهنگی است

استراتژی وجه تمایز مجموعه های فرهنگی است به گزارش جوان بین، رییس اندیشکده مرآت اظهار داشت: استراتژی، وجه تمایز مجموعه های فرهنگی است. مجموعه های فرهنگی امروزی رقابت سنگینی دارند اما به شدت شبیه یکدیگر شده اند.



به گزارش جوان بین به نقل از مهر، سومین جلسه از سومین دوره تخصصی مدیریت فرهنگی با موضوعیت تدوین استراتژی فرهنگی با همکاری اندیشکده مرآت و گروه مشاوران مدیریت رواق برگذار شد.
محمد رحمانی مدرس این جلسه ضمن اشاره به موضوعیت استراتژی و چشم انداز در مدیریت فرهنگی اظهار داشت: استراتژی، وجه تمایز مجموعه های فرهنگی است. مجموعه های فرهنگی امروزه رقابت سنگینی دارند اما بشدت شبیه یکدیگر شده اند. استراتژی به معنای تغییر زمین بازی و کسب یک جایگاه منحصر به فرد است.
وی افزود: برخی از سازمان ها احتیاج به تمرکز به بحث بهره وری و برخی اوقات به تمرکز بر روی استراتژی احتیاج دارند. تمام فرآیندهای سازمان ابزار رسیدن به استراتژی تدوین شده است اما برخی چیزهایی که صرفا بهترین اند بهترین ابزار دستیابی به استراتژی سازمانی ما نیستند.
رئیس اندیشکده مرآت در انتها اظهار داشت: چشم انداز، تصویری از یک مقصد سازمانی بوجود می آورد و منطقی برای رفتن به آنجا عرضه می دهد. آرمان و چشم انداز در سازمان دو مفهوم متفاوت بوده و به شکل متفاوتی باید نگاشته شوند. خطوط قرمز، هنجارها و باید و نبایدهای اخلاقی و رفتاری سازمان هستند و ارزش های اخلاقی در باب مخاطب را در مجموعه های فرهنگی حائز اهمیت می باشد.


منبع:

1403/03/18
01:16:58
5.0 / 5
351
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان