در دیدار با رایزن فرهنگی ایران مطرح شد؛

لزوم همکاری ایران و سوریه برای پشتیبانی از کودکان فلسطین و غزه

لزوم همکاری ایران و سوریه برای پشتیبانی از کودکان فلسطین و غزه جوان بین: در دیدار جهاد یوسف، دبیر اجرائی جشنواره کودک و خانواده لاذقیه با سید حامد ملکوتی تبار، وابسته فرهنگی ایران در سوریه لزوم همکاری ایران و روسیه برای پشتیبانی از خردسالان فلسطینی عنوان شد.



به گزارش جوان بین به نقل از مهر، جهاد یوسف، دبیر اجرائی جشنواره کودک و خانواده لاذقیه با حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه با سید حامد ملکوتی تبار، وابسته فرهنگی کشورمان دیدار نمود.
جهاد یوسف در آغاز سخنان خود، گزارشی از اقدامات جشنواره کودک و خانواده لاذقیه بیان کرد و اظهار داشت: در سالهای قبل این جشنواره بدون حضور ایران برگزار می شد، اما امسال جمهوری اسلامی ایران هم در کنار ما، به عنوان همکار و مشارکت کننده حضور دارد.
وی اضافه کرد: ما مطمئن هستیم مردم و خانواده های سوریه ای به سبب شرکت ایران، استقبال قابل توجهی از این جشنواره خواهند داشت.
ملکوتی تبار با اشاره به این که جشنواره کودک و خانواده لاذقیه با محوریت پشتیبانی از خردسالان مظلوم فلسطین و غزه برپا می شود، اظهار داشت: این ایام مصادف با سالگرد طوفان الاقصی است و جنایات و کشتار بی رحمانه ی رژیم غاصب صهیونیستی هم در این ایام نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان، بی سابقه بوده است.
وی افزود: بدین سبب این جشنواره، فرصت خوبی است تا صدای اعتراض خردسالان سوری را به مردم دنیا برسانید.
مسئول خانه فرهنگ ایران در لاذقیه پیشنهاد نمود که با محوریت این جشنواره، مسابقات نقاشی، مجسمه سازی با گل، نمایش تئاتر، نصب بنرهای موضوعی و قصه خوانی اجرا شود.


منبع:

1403/07/08
12:06:46
5.0 / 5
172
تگهای خبر: پشتیبانی , خانواده , شركت , كودكان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان