عرضه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از راه ۱۴۸۰
جوان بین: مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از عرضه ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از راه خط تلفنی ۱۴۸۰ طی سال قبل اطلاع داد و اظهار داشت: اختلالات اضطرابی و خلقی همینطور مشکلات ارتباطی، خانوادگی و موقعیتی، بیشترین علت تماس ها را به خود اختصاص داده اند.
بهزاد وحیدنیا در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آمار تماس گیرندگان با خط تلفنی ۱۴۸۰ در سال ۱۴۰۰ اظهار نمود: در سال قبل یک میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با این شماره گرفته و ۴۰۰ هزار ساعت مشاوره از این طریق عرضه شد.
وی با اعلان اینکه تفاوت قابل ملاحظه ای به لحاظ نوع درخواست ها مشاهده نمی گردد اما میزان تماس ها با خط تلفنی ۱۴۸۰ نسبت به سال ۹۹ تاحدودی تعدیل شد، اظهار داشت: میزان تماسهای گرفته شده با خط تلفنی ۱۴۸۰ نسبت به سال ۹۹ که کرونا شیوع پیدا کرد، کمتر شد، هرچند که نسبت به پیش از شیوع ویروس کرونا باز هم میزان تماس ها بیشتر بود اما الگوی تماس ها چندان تفاوتی نداشت.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که بیشترین تماس ها در ارتباط با چه موضوع هایی بود؟ اظهارکرد: بیشترین تماس ها به دو حوزه مشکلات و اختلالات اختصاص می یابد. در حوزه مشکلات بیشترین تماس ها و سوالات در ارتباط با مشکلات خانوادگی و بین فردی بود همینطور بیشترین تماس ها در حوزه اختلالات در ارتباط با افسردگی، اضطراب و مسائل روحی و روانی تماس گیرنده یا اعضای خانواده بود.
به گفته مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، در مجموع در حوزه اختلالات، اختلالات اضطرابی و خلقی همینطور در زمینه مشکلات، مشکلات ارتباطی، خانوادگی و موقعیتی از مسائلی بودند که بیشترین علت تماس ها را به خود اختصاص دادند.
منبع: javanbin.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب