به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، اداره كل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی برای چندین بار با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: " كاركنان واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان هیچ گونه تماس تلفنی و یا رجوع حضوری به منازل بیمه شدگان به منظور عرضه كارت سلامت و غیره نداشته و ندارند و مخاطبان؛ هرگونه برنامه جدید این سازمان را فقط با استفاده از سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www. tamin. ir و یا رسانه های جمعی پیگیری كنند. اصل مبحث هم از جانب مراجع ذیربط در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری و برخورد قانونی است.
از بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم تقاضا می گردد در صورت تماس و یا رجوع حضوری افراد ذكر شده، مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۱۴۲۰ به مركز ارتباطات مردمی این سازمان گزارش دهند. "