مشاور رئیس ستاد كل نیروهای مسلح تبیین كرد

چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!

چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟! به گزارش جوان بین، سمنان مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور به تعدادی از اخلاقیات و رویکرد های مبتنی بر رافت اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بالاتر از 10 هزار عراقی در دوران دفاع مقدس به جمهوری اسلامی پناهنده شدند اما بمنظور صیانت از خانواده آنان، به عنوان اسیر اعلام شدند.


سردار جعفری شامگاه ۲۴ مهرماه در ویژه ررنامه" احمدآقا" آیین نکوداشت ابوالشهید آیت الله عبدالرحیم صادقی شهمیرزادی و سردار شهید احمد صادقی شهمیرزادی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد انجام شد با تجلیل از برگزار کنندگان نکوداشت شخصیت های والایی چون آیت الله صادقی شهمیرزادی و سردار شهید صادقی اظهار داشت: ما در آغاز جنگ با رشادت فرماندهان جوان، خوش فکر و با ایمان بر دشمنان غلبه کردیم.
وی با اعلان اینکه سردار شهید احمد صادقی را از نزدیک می شناختم اضافه کرد: باید شهدای والامقامی همچون سردار شهید صادقی را به نسل جوان بیشتر بشناسانیم،
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به خاصیت های نیروهایی که در خط مقدم بودند افزود: وجود نیروهای مخلص و با ایمان در جبهه های نبرد حق با باطل بود که موجب شکست دشمن شد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس اشاره کرد: در آن دوران، انجام عملیات های شبانه و غافلگیر کننده با تفکر فرماندهان در دستور کار جبهه های جنگ قرار گرفت.
وی به نگرش های عمیق اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداخت و تص یح کرد: ۱۰ هزار نفر نیروی عراقی طی دوران دفاع مقدس، به کشور ما پناهنده شدند اما به سبب حفظ سلامت خانواده های آنان، اسیر اعلام شدند.
سردار جعفری به نقش مهم نیروهای مردمی و بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره و اشاره کرد: بسیجی های داوطلب نیز در رقم زدن پیروزی ها و تغییر روند جنگ نقش بسیار بهادار و مهمی را ایفا کردند.
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: پیروزی های بزرگ ما در جنگ، مدیون داوطلبان قهرمان و خط شکن بسیجی بود که با فرماندهی سرادارانی همچون سردار شهید احمد صادقی، به رشادت پرداختند.
وی با اشاره به تعدادی از خاصیت های سردار صادقی اظهار داشت: سردار صادقی، فرماندهی شجاع بود که خط مقدم نبرد با دشمنان نقش آفرینی داشتند.
سردار جعفری در خاتمه با اشاره به پوشالی بودن رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز ارتش اسرائیل بسیار لطمه پذیر است، اگر جبهه های مقاومت نیز از نعمت فرماندهان شجاعی همچون سردار صادقی و شوشتری بهره مند بودند، طومار اسرائیل خیلی زود در هم می پیچید.
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور هشدار داد: رژیم عشغالگر قدس نیز اگر امروز با بسیجی های شجاع، دلاور و شهادت طلب ما روبرو شود، ارتشی برایش نخواهد ماند.




منبع:

1403/07/25
09:15:33
5.0 / 5
136
تگهای خبر: آموزش , بسیج , جوان , خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان