توسط مركز ایران و فرانسه؛

دیدگاه های متقابل فرهنگ آب بین ایران و فرانسه بررسی می شود

دیدگاه های متقابل فرهنگ آب بین ایران و فرانسه بررسی می شود جوان بین: نشست دیدگاه های متقابل در مورد فرهنگ آب بین ایران و فرانسه امروز سه شنبه 3 مهر توسط مرکز ایران و فرانسه انجام می شود.



به گزارش جوان بین به نقل از مهر، سلسله نشست و کنفرانس هایی با موضوع «دیدگاه های متقابل در مورد فرهنگ آب بین ایران و فرانسه» امروز سه شنبه 3 مهر توسط مرکز ایران و فرانسه، آکادمی آب پاریس، مرکز حقوق دریا و اقیانوس های دانشگاه نانت فرانسه با مشارکت گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران و نیز مؤسسه مطالعات پیشرفته نانت و آکادمی علوم ماورالبحار پاریس شروع می شود.
برنامه افتتاحیه این سلسله نشست ها روز ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با سوم مهر ۱۴۰۳ در آکادمی آب پاریس با حضور متخصصان و صاحب نظران ایرانی و فرانسوی انجام می شود.
در مراسم افتتاحیه این کنفرانس ادومینیک بارجو دبیر دائم آکادمی علوم ماورالبحار پاریس، سید علیرضا خلیلی رییس مرکز ایران وفرانسه، ژان لوئی اولیویه رییس آکادمی آب پاریس، بیژن عباسی استاد حقوق دانشگاه تهران، فرانسین کوستو رییس بیناد کوستو، برنارد اورکاد محقق و متخصص ایران، ژان کلود ووآزن، عتیقه شناس و مورخ فرانسوی و فرانتز مینارد معاون مرکز حقوق دریا و اقیانوس های مرکز نانت سخنرانی می کنند و درباره ی سلسله نشست های علمی و تخصصی که مقرر است اجرا شود توضیحاتی ارائه می دهند.
این سلسله کنفرانس ها و وبینارها که طی سالهای ۲۰۲۴ و۲۰۲۵ برگزار می شود، با هدف ایجاد دیدگاه های بین رشته ای در مورد دانش، مهارتها و بازنمایی آب خواهد بود و در آن به مطالعه منابع آب پرداخته خواهد شد و تعدادی از محققان و کارشناسان ایرانی و فرانسوی از رشته های مطالعاتی مختلف مانند مهندسی، باستان شناسی، حقوق، جغرافیا، اقتصاد، زیست شناسی، هیدرولوژی، مهندسی اقیانوس ها، هنرهای تجسمی گرد هم خواهند آمد.
هدف از این تبادلات دو سویه گفتگو درباب مدیریت و حفظ منابع آب در وضعیت فعلی تنش های آبی در دنیا، کمبود منابع انرژی و تغییرات آب و هوایی جهانی است.
سلسله نشست ها و کنفرانس های با موضوع دیدگاه های متقابل در مورد فرهنگ آب بین ایران و فرانسه بصورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد و علاقمندان جهت اطلاع از جزییات این برنامه و شرکت در سلسله نشست ها و نیز برنامه افتتاحیه می توانند به پایگاه اینترنتی مرکز ایران و فرانسه مراجعه نمایند.

1403/07/07
13:25:26
5.0 / 5
168
تگهای خبر: اقتصاد , اینترنت , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان